Saturday, June 2, 2012

බොක බර දුක බර වී

උපුටා ගැනීමක්


හෙල බස දැන පර තෙරටම
ඉංගිරිසිය නොම දැනේ
පෙර දිනයක උන්නයි මම
ගමක දිවිය ගෙවමිනේ

වේග තැපෑලෙන් දිනයක
ලැබුණයි ලියුමක් මට
ඉල්ලුම් කල රැකියාවක
පළමු පරික්‍ශනයට

දහස් ගණන් මල් පිපුණා
මගෙ සිංහල හිත මත
ඉතින් බොළඳ හිත හැදුණා
යන්නට නගරය වෙත

සියක් පැතුම් පොදි බන්දා
සියක් පැතුම් සිත දරා
මවුතුමියට මම වැන්දා
ෆයිල් එකත් අත දරා

බුදු සරණයි මගේ පුතේ !!
උඹ ඉහළින් දිනනවා
ඉන්ටවු එක දිනං ඇවිත්
රස්සාවක් කරනවා

මේ කිරිබත් කට කාපං
උතුරු දිසා බලමිනේ
දකුණු පාදෙ පෙර තබපං
රාහු කාලේ මඩිමිනේ

අම්මන්ඩිගෙ සුබ පැතීම
එලෙසින් අවසන් වුණා
පේවීලා හදවතින්ම
මම උදෙන් පිටත් වුණා

මම ඉන්ටවු එක දිනමින්
රස්සාවද කරන්නේ
අරගන්නා මුල් පඩියෙන්
පවුලම ගොඩ දමන්නේ

මගදි වදින සිසිල් සුළන්
හිතේ හීන මවන්නේ
ඉන්ටවු එක වෙත හෙමිහින්
මමත් ගමන් කරන්නේ

ඉන්ටවු එක පැවැත්වෙනා
නගරේ පැක්ටරියට
බස් රථයෙන් පිටත් වුණා
මිතුරනි මම හනිකට

ඇතුල් වෙච්චි හැටියෙම මම
පැක්ටේරිය ඇතුළට
කොහොම කියමි වුණු දේ මම
රෙදි ඇඳගෙන ඔබ හට

උදේ කාපු කිරිබත් කට
ආමාශය මැද ඉඳන්
ගුද මාර්ගෙ වෙත යන්නට
පේළි සැදී ඇත බලන්

ඉවසාගන්නට හදද්දි
බඩ දඟලයි දෙවියනේ
ගතද හිතද බෙරිහන්දී
කෑගසනා බව දැනේ

එළි බහින්න ළඟ පාතක
කක්කුස්සියකුත් නැතේ
පිහිද ගන්නටත් මා අත
ලේන්සුවක් ළඟ නැතේ

පිළිගැනීමෙ කවුන්ටරය
උඩ කෙල්ලක් ඉන්නවා
ඇගෙන් අහල කක්කුස්සිය
ඇති තැන මම හොයනවා

කකුල් දෙකම තද කර මම
කටද තොලද හපමිනේ
කෙල්ල ළඟට ගෑටුවෙ මම
කඳු නගිනා විලසිනේ

සුදු නංගියේ මට ඉමහත්
බඩෙ අමාරුවක් ඇතේ
කක්කුස්සිය පෙන්වූවොත්
නංගියෙ උඹ බුදු වෙතේ

එනිතිං යූ වෝන්ට් සර්
ටෙල් මී ඉංගිරිසියෙන්
ටෝක් කරනු බැරිය සර්
මට කරෙක්ට්ලි සිංහලෙන්

ඇහිලා ඉංගිරිසි වදන්
ඇගේ මුවින් පිට වුණ
හිටියයි පුවකක් විලසින්
මම ගිරයට අහු වුණ

බුදු නංගියෙ පිං අත් වෙයි
විහිළු නම් කරන්නෙපා
වැඳ වැටිලා මං ඇඬුවයි
බදාන ඇගෙ සුදු දෙපා

ජස්ට මිනිට් වෙයිට් අයියෙ
මම ඩික් එක ගේනකම්
සර්ච් කරල කක්කුස්සියෙ
තේරුම මම හොයනකම්

කාට කියන්නද මම දැන්
විඳිනා දුක දෙවියනේ
පස්ස අත් දෙකෙන් අල්ලන්
මම සුසුමක් හෙලුවනේ

දරා ගන්න නම් බෑ මට
දැනෙනා මේ බර තවත්
මරා කන්න හිතුණා මට
මේ සෝබන කෙල්ලවත්

ඉරා ගතිමි මම එවිටම
හතර වරිගෙ නම්බුවත්
ජරා කළෙමි ඒ සැනින්ම
කෙල්ලගෙ දෙපතුල් ළඟත්

දහසක් නෙත් ඉන් පසුවෙන්
මගේ දෙසට යොමු වුණේ
නාස් වසා ලේන්සුවෙන්
සැවොම සිනාසෙනු පෙනේ

ගතින් මල පයින අතරේ
නෙතින් කඳුළු වැගිරුනා
ඉතින් මගෙ වරද මිතුරේ
ටිකෙන් ටිකම වැටහුණා

ඉංගිරිසිය බැරි හන්දයි
මම මේ ලෙස බලු වුණේ
සිංහලයෙක් වුණු හන්දයි
රෙද්දෙම ගූ පිටවුණේ

දුවං ගියෙමි මහ පාරට
කඳුළු සලා හඬමිනේ
බෙල්ල තැබුවෙ කෝච්චියට
අම්මව සිහි කරමිනේ

කෝච්චියේ හැප්පුණු මම
ලංකාවෙන් චුත වුණා
තවු තිසාවෙ අති උත්තම
දෙවියෙකු වී ඉපදුනා

හෙල බස රැක ගත්ත තැනා
මම දෙවි ලොව ඉපදුණේ
මට හිනැහුණු සියලු දෙනා
නිසි දඬුවම් ලැබුවනේ

පෑව සියලු දනන් එදින
ඉංගිරීසියෙන් හිනා
කොකු පණුවන් වෙමින් මෙදින
වැසිකිළියක ඉපදුනා

සුද්දා දුන් කඩුව අරන්
වැද්දා නොම නසන්න
පද්දා ඔබ සිහළ වදන්
සුද්දා කොර කරන්න

No comments:

Post a Comment